Vrácení zboží a reklamace

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili. Máte též možnost si ji sami prodloužit prostřednictvím programu XiaomiCare+.

V případě, že telefon, který jste si u nás zakoupili nefunguje jak by měl, postaráme se samozřejmě o nápravu. Váš telefon uzdravíme v našem specializovaném servisu.

Jak nejlépe postupovat:

Kontaktujte nás emailem, kde Vám poskytneme asistenci při řešení reklamace.

Pokud chcete telefon předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze 6, kde se vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste vyplněný reklamační protokol.

Vrácení do 14 dnů

Pokud jste zjistili, že Vám telefon nevyhovuje a chcete jej vrátit, telefon pošelte na naši adresu viz kontakt - Pláničkova 443/5, 162 00, Praha 6 nebo nás kontaktujte emailem či telefonicky pro případnou asistenci.

 

Reklamce/ vrácení telefonu - prosíme, čtěte pozorně:

 

1. Dokumenty stáhněte, vytiskněte a vyplňte všechny požadované údaje.

2. Přiložte k zásilce pečlivě vyplněné dokumenty.

3. Při reklamaci nezasílejte příslušenství, jen reklamovaný telefon v krabici

4. Zásilku odešlete na adresu viz sekce Kontakt

 

- Reklamace

- Vrácení zboží

Pozn.: V případě pozáruční/mimozáruční opravy uvedte místo čísla objednávky servisní číslo přidělené servisním oddělením.


Péče o zákazníky

Kupte si Xiaomi od lidí, kteří mu rozumí nejlépe

Poraďte se, než nakoupíte. Jsme tu pro vás. Naši specialisté zodpoví vaše dotazy a poradí s vaším nákupem. Xiaomi je nová dynamická společnost, rádi vám tedy zodpovíme i dotazy ohledně nejlákavějších novinek.

Podporujeme českou MIUI komunitu

Jsme hrdými partnery zakladatelů MIUI CZ, kteří již několik let ve spolupráci s programátory z Xiaomi spravují naši národní lokalizaci a týdenní aktualizace. I díky nim je MIUI podle mnoha recenzentů nejkvalitnější a nejintuitivnější verze (ROM) Androidu na světě. Posouzení však necháme na vás. Troufnete si vydat se do úžasného světa MIUI?

Nejspolehlivější  Xiaomi eshop v ČR