Jak řešit problém s párováním náramku Xiaomi MiBand?

Fitness náramky Xiaomi MiBand jsou nesporně zajímavé svým poměrem ceny a nabízených funkcí. Bohužel však i v jejich případě občas narazí uživatelé na potíže. Asi nejčastěji se v diskuzních fórech řeší problém s párováním náramku Xiaomi MiBand s mobilním telefonem.

Uživatel, vystupující na diskuzním fóru MIUI pod přezdívkou Rijesh_Rajan, přišel s řešením. V první řadě byste měli mít telefon s operačním systémem Android 4.3 či novějším, což většina dnes prodávaných zařízení bez problémů splňuje. Taktéž podpora Bluetooth ve verzi 4.0 nebude u současných mobilů překážkou.

Zjištění MAC adresy náramku

Podobně, jako síťové prvky, mají i zařízení komunikující přes Bluetooth své jedinečné MAC adresy, skládající se z šestice dvojciferných hexadecimálních čísel oddělených pomlčkami nebo dvojtečkami (např. 01-23-45-67-89-ab nebo 01:23:45:67:89:ab). Vaším úkolem bude zjistit MAC adresu vašeho náramku, k čemuž budete potřebovat aplikaci Bluetooth 4.0 Scanner, kterou zdarma stáhnete a nainstalujete z Obchodu Play.

The app was not found in the store. 🙁

Zkontrolujte, zda je náramek dostatečně nabitý a zapnutý, držte ho poblíž telefonu a v aplikaci Bluetooth 4.0 Scanner použijte volbu Start Scan. Z jakéhosi blíže neuvedeného důvodu chce program přístup k GPS – patrně nezbude nic jiného, než mu ho povolit.

Jakmile je skenování dokončeno, přejděte na záložku Database, kde zvolíte možnost Download data. Aplikace pak nabídne možnost sdílení nebo uložení dat do telefonu, což proveďte. Pokud pak tato data otevřete, vyhledejte záznam deviceAddress (bude to něco jako 88:0f:12:0F:1D:CC:BA) a adresu si poznamenejte.

Instalace aplikace Mi Band Notify

Jako další si stáhněte a nainstalujte aplikaci Mi Band Notify od mcgroup, kterou však v Obchodě Play nenajdete, proto budete muset použít alternativní zdroje.

Po instalaci aplikaci spusťte a pokuste se připojit k náramku. S největší pravděpodobností se zobrazí hlášení o tom, že spojení selhalo (v opačném případě by mělo být připojení v pořádku). V takovém případě dostanete možnost připojit zařízení Bluetooth se specifickou MAC adresou – jedná se o tlačítko Spojit manuálně.

Řešíme problém s párováním náramku Xiaomi MiBand

V dialogovém okně pak zadáte MAC adresu náramku, kterou znáte. Jednotlivé dvojice čísel oddělujte tečkami a poté potvrďte stiskem tlačítka OK. Pokud jste zadali údaje správně, dojde ke spárování aplikace Mi Band Notify s náramkem. Teď ještě budete potřebovat spojit s náramkem oficiální aplikaci Mi Fit. V aplikaci jděte do hlavní nabídky do sekce Profil. Zde je požadováno vyplnění údajů o vašem profilu, jako je výška, váha, pohlaví, měsíc a rok narození atd. Zvolte možnost Načti z Mi Band, čímž by mělo dojít ke spárování s aplikací Mi Fit.

Následně začnou na náramku blikat LED, a když několikrát klepnete na náramek, bude dokončeno párování. Poté proběhne aktualizace firmwaru a máte hotovo – náramek MiBand je propojený s telefonem i aplikací.

Autor návodu ještě upozorňuje, abyste párování nerušili, pokud to není absolutně nutné. Vyskytly se případy, kdy stejný postup při opětovném opakování prostě nefunguje.

Pomohl vám výše uvedený postup vyřešit problém s párováním náramku Xiaomi MiBand? Podělte se o zkušenosti v diskuzi pod článkem!

Dodejme, že v našem e-shopu pořídíte chytrý náramek MiBand 2 za 723 Kč i s DPH.

Zdroj: en.miui.com.

67 komentářů: „Jak řešit problém s párováním náramku Xiaomi MiBand?

  • 26. 5. 2017 (10:04)
    Permalink

    Ja mam miband 2, neviem ho pripojit a v profile v mi fit nemam moznost nacist z miband…

  • 28. 7. 2017 (21:49)
    Permalink

    Ani mne to nepomohlo ….a ani ja nemam v profile moznost nacitatat z Mi band

  • 2. 8. 2017 (16:38)
    Permalink

    Také nepomohlo,v profilu mohu žádat jen pohlaví,datum narození, výšku a váhu, načíst z Mi band nejde ?

  • 10. 8. 2017 (11:35)
    Permalink

    Mi Fit píše že je spárovaný, ale nejde pripojiť ani po tomto návode…nefunguje …ešte nejaký tip prosím

  • 19. 8. 2017 (20:31)
    Permalink

    Pokud jsi ho nepároval přes aplikaci, tak to nepojede a na 6kovým Androidu ani nejde jednoduše „odpárovat“. Taky jsem s tím zápasil ale už to šlape. Myslím, že většina co jim to nejde jako mě udělala stejnou chybu – párovala klasicky přes nastavení a BT. Bohužel jsem se nikde v návodech ani recenzích nedočetl jak na to. Buď je to problém mého MI3 Note Global nebo 6 Droidu, nevím.
    Musí se párovat přes MI FIT.

  • 27. 8. 2017 (20:58)
    Permalink

    Mam rovnaky problem. v aplikacii Mi Fit mam vsetko ok len mi nejde sparovat náramok s telefonom…. Netusim ako to vyriesit. Poradi mi prosim niekto?

  • 1. 9. 2017 (10:41)
    Permalink

    Siky, zvlaste na tebe mam dotaz. Jak se ti o povedlo rozchodit? Mam ten samy telefon a ten samy problem. Ani s BT to nejde odparovat. Uz nemam ani tuseni, jak to rozchodit. Prosim vas vsechny o nejakou radu.

  • 8. 9. 2017 (9:15)
    Permalink

    Mě pomohlo a možná pomůže i dalším, že jsem si nejprve MI Band vyhledal a spároval přes telefon (lenovo P70) normálně přes Hledat zařízení (Nastavení-Bluetooth). Pak jsem podruhé pároval v aplikaci Mi Fit a už to šlo.

  • 20. 9. 2017 (20:32)
    Permalink

    Tak jsem řešila stejný problém. Náramek přes Bluetooth sparovat šel, ale mobil ho pak nenašel. Nakonec jsem zjistila, že nejde s aplikací mi fit sparovat, ale že musím nainstalovat smart Bee. Tahle aplikace náramek s mobilem spojila bez problémů. Aplikace je v angličtině.

  • 29. 9. 2017 (22:30)
    Permalink

    Taktiež nedokážem spárovať naramok s mobilom Lenovo2010-a

  • 6. 10. 2017 (19:28)
    Permalink

    Tak jsem zkousel naramek spojit s dvema telefony xiaomi a ani s jednim to nejde..zkusil jsem se Sony a tam vse slape bez nejmensiho problemu…nevi nekdo co s tim?

  • 19. 10. 2017 (18:41)
    Permalink

    taky mě to nešlo cca. hodinu jsem se s tím trápil a pak náhle načetl jsem návod. V google play najděte aplikaci „mi band master“ free a ta vás provede touto xiaomi junglí jako mauglí.

  • 19. 10. 2017 (22:38)
    Permalink

    Dobrý den, mám mi Band 2 už min.rok. Jednoho dne se přestal parovat s telefonem (huawei p9 lite 2017) a od té doby ani dle návodu u vás ani na netu ho nemůžu propojit ani s jednou aplikaci. Přes Bluetooth ho vyhledam, ale nespoji se. Je to na koupi nového náramku nebo se s tím dá něco dělat 🙂 děkuji za odpověď.

  • 25. 10. 2017 (20:29)
    Permalink

    Mam přesně ten problém co Kristýna.
    Má nikto nějaku radu?

  • 18. 11. 2017 (7:35)
    Permalink

    Dobry den, take mi nejde sparovat telefon s naramkem…zkousim stahla jsem aplikaci fix it for mi band 2, psalo mi to, ze pristroj nenalezen..zkousela jsem pak I bluescan, abych zjistila spravnou MAC adresu a psalo mi to Vendor not found..kdyz zapnu bluethooth, chvili tam je mezi parovanymi pristroji Mi band 2, ale neslo sparovat..ani prez aplikaci…zkousela jsem vse restartovat, smazat, nainstalovat, oshlasit se a proste to nejde. Naramek je novy. Dekuju za pripadny tip, co dal…

  • 20. 11. 2017 (8:39)
    Permalink

    Mi Band 2 mám už 8 měsíců, už třikrát jsem řešila problém s párováním (mám telfon Huawei p9lite). Dvakrát jsem náramek reklamovala, vždy jsem dostala nový a když se chyba s párováním objevila potřetí, zkusila jsem trochu experimentovat. Náramek jsem nechala úplně vybít a někde na netu jsem se dočetla, že se vyplatí ho ještě strčit na pár dní do lednice…..jelikož už jsem byla bezradná, tak jsem to vyzkoušela. Úplné vybití náramku mi trvalo skoro měsíc! Ale pak, po znovunabití se náramek zázrakem znovu připojil. Všechno šlapalo parádně, až do chvíle, kdy jsem aktualizovala aplikaci (verze 3.1.5)!!!! Máte ještě nekdo další problém s touto verzí aplikace?

  • 21. 11. 2017 (10:05)
    Permalink

    Taktiež aktualizácia 3.1.5 skončila funkčnosť môjho náramku. Skúšal som odinštalovať aplikáciu, telefón som dal do výrobných nastavení…. náramok nejde spárovať.

  • 28. 11. 2017 (15:05)
    Permalink

    Zdravím všechny,
    měl jsem problém ohledně spárování s telefonem. V jednu chvíli se náramek odpojil a nešel znovu spárovat. Vždy se ukázala hláška :Nelze spárovat kontaktujte zákaznické centrum: jelikož jsem náramek kupoval přes Aliexpress kontaktoval jsem tedy svého prodejce. Tento mi zaslal aplikaci na android, která náramek uvede do továrního nastavení. Celý proces se povedl, náramek se páruje jak s adroidem tak iOS. Následně proběhla i aktualizace firmware a náramek šlape jak před tím.
    Kdo bych chtěl poskytnout tuto aplikaci na obnovu náramku tak mě, klidně kontaktujte.

  • 17. 12. 2017 (14:59)
    Permalink

    Mohl bych poprosit o tu apku?

  • 20. 12. 2017 (20:58)
    Permalink

    Měl bych zájem o aplikaci o které píše Martin.
    Díky

  • 22. 12. 2017 (9:25)
    Permalink

    Můžete mi prosím poslat název té apky, co to uvedla do továrního nastavení?

  • 22. 12. 2017 (18:27)
    Permalink

    Taky by mě zajímala aplikace.

  • 24. 12. 2017 (22:17)
    Permalink

    Prosím o aplikaci. Děkuji

  • 24. 12. 2017 (23:01)
    Permalink

    Prosim take o zaslani aplikace, dekuji

  • 25. 12. 2017 (7:11)
    Permalink

    Dobrý den, mám stejný problém jako moji předchůdci. Už se s tím morduju od 4 hod. Prosím o zaslání apky. Děkuji

  • 25. 12. 2017 (9:19)
    Permalink

    Muze mi nekdo pomoci s parovanim mi band 2 a huawei p8 lite. Pres vsechny mozne navody aplikace naramek nejsem sparovat v mi fit. Bt naramek najde ale nasparuje. Po 2 dnech neuspesnych pokusu jsem to vzdala.. jsem zoufala prosim o pomoc. Dekuji

  • 25. 12. 2017 (13:35)
    Permalink

    Dobrý den, stejny problém .. Xiaomi redmi 4 a Xiaomi mi band 2…i přes návod nefunguje. Na Bluetooth sparovano cca 5 vteřin a pak odpojeno. Vymazat ze spárování nelze. App píše, že zařízení nalezeno, ale žádný přenos dat. Můžete mi prosím někdo pomoci? Dekuji a přeji klidný zbytek svátečních dnů.

  • 25. 12. 2017 (15:42)
    Permalink

    Měl bych zájem o aplikaci

  • 25. 12. 2017 (16:54)
    Permalink

    Měl bych zájem o aplikaci o které píše Martin.
    Děkuji.

  • 25. 12. 2017 (17:29)
    Permalink

    Taky bych měl zájem o apku. předem díky

  • 25. 12. 2017 (22:01)
    Permalink

    Dobrý den, mám Huawei p8, a také odmítá párování, přitom jej vidí. Prosím taky o tu apku o které mluví Martin. Děkuji

  • 26. 12. 2017 (15:49)
    Permalink

    Prosím o aplikaci do továrního astavení náramku. Láďa

  • 26. 12. 2017 (20:46)
    Permalink

    Náramek jsem pořídil jako vánoční dárek a máme s ním stejné problémy jaké jsou popsány v komentářích. Mobil náramek vidí a máme i Mac adresu, ale nejde spárovat. Zkusil bych aplikaci pro
    zprovoznění náramku. Předem děkuji z.š.

  • 26. 12. 2017 (21:01)
    Permalink

    Tak se mi to povedlo spojit přes Fix-It For Miband2 ale musel jsem odinstalovat MiFit jakmile to bylo spojené nainstaloval jsem jej zpět. Ted mám ale problém že se to samo odpojuje a pokud je telefon pod 50% tak se již náramek nepřipojí.

  • 26. 12. 2017 (22:40)
    Permalink

    Mam stejny problem jako predchudci. Prosim take o zaslani aplikace. Diky Kamila

  • 27. 12. 2017 (16:34)
    Permalink

    Prosím o aplikaci do továrního nastavení náramku. Děkuji Alena

  • 28. 12. 2017 (16:51)
    Permalink

    Dobrý den. Mám problém s párováním náramku xiaomi miband 2. Dnes sem si jej koupil. Dal jsem ho nabít a zkusil spárovat. Ale mobil mi při pokusu s párováním píše hlášku že nelze parovat. Přitom mi Bluetooth sluchátko které používám normálně funguje. Nevíte co s tím? :-/

  • 28. 12. 2017 (20:57)
    Permalink

    Aj ja prosim o aplikáciu. Od septembra náramok fungoval do 22.12. 2017 a odvtedy mi nejde spracovať.

  • 28. 12. 2017 (20:58)
    Permalink

    Sparovat 😢

  • 28. 12. 2017 (23:37)
    Permalink

    Také mám tento problém.. bluetooth mi náramek nalezne, ale píše, ze nelze sparovat. Mám Huawei P8 Lite. Děkuji za pomoc

  • 3. 1. 2018 (21:53)
    Permalink

    Doporucuju mi band master na google play, ten vas navede a funguje to

  • 3. 1. 2018 (23:08)
    Permalink

    Poprosím appku

  • 11. 1. 2018 (15:02)
    Permalink

    prosím appku

  • 11. 1. 2018 (15:02)
    Permalink

    prosím také o appku

  • 12. 1. 2018 (16:09)
    Permalink

    I já prosím o apku. Děkuji

  • 17. 1. 2018 (12:11)
    Permalink

    Dobrý den,mám taky problém se spojením na náramek,pořád mi to píše nelze spojit.
    Jedenkrát mi to našlo i číslo mého náramku,ale stále to nejde.
    Zkoušel jsem všechny možné aplikace,ale ani jedna nejde se spojit s náramkem.
    Prosím o zaslání té vaši apky.
    Děkuji

  • 18. 1. 2018 (16:13)
    Permalink

    Prosím také o zaslání app. Mam huawei p8 lite a nejde mi to.

  • 18. 1. 2018 (19:13)
    Permalink

    Poprosim o tu app, taktiez huawei p8, a doposial to neslo ani cez jednu,

    za pomoc vopred Ďakujem 🙂

  • 19. 1. 2018 (17:23)
    Permalink

    dobrý den také máme huawei p 8 lite a dva náramky xiaomi mi band 2 a nefunguje nám to,volala jsem do huawei a má být nějaká špatná aktualizace a údajně to nejde s p8 spárovat a z xiaomi mi řekli že by to mělo jíd spárovat ale nejde s tím nic dělat.takže jestli máte někdo radu tak sem s tím

  • 20. 1. 2018 (8:07)
    Permalink

    Dobrý den, také prosím o appku.
    Mám telefon Lenovo p70.
    Za tři dny jsem se připojila jen jednou, aplikace běží, hlasi že se připojuje a nic. Navíc mi nejde vypnout Bluetooth, jedině když restartuji telefon. Děkuji.

  • 28. 1. 2018 (18:23)
    Permalink

    Na p8 Lite mi šlo spojiť mi band2 pokiaľ všetky spojenia boli vypnute a zapnuté bolo iba bt. Aj to po viacerych pokusoch o pripojenie. Vypnut a zapnúť apku mi fit a znovu skúsiť pripojiť. Trvá to dlhšie ale ide to.

  • 3. 2. 2018 (10:42)
    Permalink

    Dobrý den, poprosila bych též o aplikaci, která mi spojí náramek s telefonem. Už někdo vyřešil propojení s Huawei P8 lite prosím?

  • 7. 2. 2018 (12:20)
    Permalink

    já jsem to na P8 Lite rozchodil, ale jakmile se to odpojilo tak to nešlo připojit. Dal jsem do reklamace vyměnili HW a ted to šlape bez problému.

  • 9. 2. 2018 (23:10)
    Permalink

    Dobry den jedina moznost ktora mne osobne funguje a to som skusil vsetky navody ktore sa len dali dohladat u nas aj v zahranici bol DOWNGRADE androidu na verziu 5.0.1 a emui 3.0.1
    Ina moznost po vyskusani vsetkeho co sa dalo u mna nefungovala.Po downgrade to zatial vsetko funguje downgrade som robil s verzie androidu asi 6.0.3 nepametam presne 🙂 Tak snad to niekomu pomoze.

  • 11. 2. 2018 (1:08)
    Permalink

    Mně pomohla taky aplikace fix it for mi band, nejdřív odinstalovat mi fit, pak spustit fix it a na doporučení od apky už na mi fit kašlu a používám notify&fitness for mi band…

  • 21. 2. 2018 (20:36)
    Permalink

    děkuji za radu…paráda

  • 22. 2. 2018 (17:55)
    Permalink

    Dobrý den,prosím o laskavé zaslání app. Mam huhlawei Y6 II a nejde mi to.

  • 2. 3. 2018 (9:18)
    Permalink

    Jednodussi by bylo napsat, je to softwarovy zmetek, jako cokoliv, co ma v nazvu xiaomi

  • 6. 3. 2018 (17:54)
    Permalink

    Zdravím mám stejný problém, nejdřív jsem to spároval s S3 ale starý android , nyní zakoupen Redmi 5 plus ale ani za boha nejde spárovat ani podle tohoto návodu. Prosím o radu jak to dát dohromady.
    Dííky

  • 14. 3. 2018 (20:33)
    Permalink

    Taky mám nainstalovanou notify & fitness for mi band, ale nezobrazuje se při volání jméno volajícího. Přitom v nastavení je volba s textem výběr jména, příjmení atd.. Poradíte? Obnova firmware nepomohla, verze je aktuální. Dík za odpověď.

  • 15. 3. 2018 (12:59)
    Permalink

    samsung A5 2017 náramek stále nefunguje, žádná apka nepomohla !!!!!! nejde spárovat .

  • 20. 3. 2018 (21:31)
    Permalink

    Mohu taky poprosit o tu aplikaci? Děkuji moc. Jednou se to spárování pak to spadlo a od té doby prostě už nikdy ani nijak. Zajímavost, na Windows phone ze šuplíku párování i odpárování problémy žádné nedělá.

    Dík

  • 21. 3. 2018 (19:07)
    Permalink

    Zdravím všechny. Taktéž stejný problém se spárováním s telefonem huawei y6 ii. Po půlročním fungování se odpojil a už jej nemůžu spárovat. Mohl bych poprosit o tu aplikaci uvedenou výše? Díky.

  • 27. 3. 2018 (15:23)
    Permalink

    Zdravím, môj náramok fungoval 6mes. na Huawei P7. Včera som sa z MiFit odhlásila, bez toho, aby som náramok odpárovala (netušila som, že z toho bude taký problém). Keď sa opäť prihlásim cez Mi Account, nedá sa spárovať. Ak sa prihlásim do aplikácie cez google konto, tak sa spáruje úplne bez problémov, ale konto je celkom nové, bez histórie. Skúšala som odinštalovanie a nové inštalovanie aplikácie, reštart mobilu, všetky vyššie uvedené aplikácie a nič nepomohlo. MiFit odo mňa žiada továrenské číslo (4-miestne) – kde ho nájdem? (žiadne z čísel uvedených na krabičke nefungujú)Ostanú mi potom data uložené v Mi Account?

  • 17. 4. 2018 (20:12)
    Permalink

    Telefon Xaomi, náramek Xaomi a nelze spárovat. 🙁

  • 1. 5. 2018 (11:10)
    Permalink

    Taky prosím o appku. Dekuji

  • 9. 5. 2018 (12:31)
    Permalink

    nevedela som spojit naramok s telefonom hoci telefon naramok videl nainstalovala som si aplikaciu Mi band master a on ma navigoval co mam urobit a podarilo sa mi ak niekomu pomoze budem rada

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.