Problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2? Víme, jak ho vyřešit!

Problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2 je jednou z nejčastěji řešených potíží v naší Poradně. Na Internetu najdete řadu návodů, jak přimět tento oblíbený kousek nositelné elektroniky k poslušnosti. Bohužel mají jedno společné: většinou na nefungující náramek nezabírají. My vám přinášíme návod, který jsme opakovaně úspěšně vyzkoušeli.

Příznaky problému

Scénáře bývají v podstatě dva:

  • Zákazník si pořídí náramek Xiaomi Mi Band 2 a při prvním pokusu o spárování se ukáže, že nejde spárovat s telefonem. Obvykle skončí na tom, že telefon respektive aplikace žádný náramek „nevidí“.
  • Uživatel náramek nějakou dobu používal, ale po aktualizacích přestal komunikovat s telefonem. Případné pokusy o opětovné spárování skončí chybou, případně telefon náramek „nevidí“.

V minulosti jsme se tomuto problému věnovali ve článku Jak řešit problém s párováním náramku Xiaomi MiBand?, nicméně v některých případech uvedený postup nefungoval. V komentářích pod článkem se ozval čtenář Martin, který napsal: „Zdravím všechny, měl jsem problém ohledně spárování s telefonem. V jednu chvíli se náramek odpojil a nešel znovu spárovat. Vždy se ukázala hláška: Nelze spárovat, kontaktujte zákaznické centrum. Jelikož jsem náramek kupoval přes AliExpress, kontaktoval jsem tedy svého prodejce. Tento mi zaslal aplikaci na Android, která náramek uvede do továrního nastavení. Celý proces se povedl, náramek se páruje jak s Androidem, tak iOS. Následně proběhla i aktualizace firmware a náramek šlape jak před tím.“

Samozřejmě jsme Martina kontaktovali, abychom zjistili podrobnosti. Poslal nám aplikaci od svého prodejce, kterou jsme nainstalovali a vyzkoušeli na několika náramcích. Až na několik výjimek, kdy náramek nespolupracoval patrně z důvodu hardwarové závady, jsme byli vždy úspěšní a „donutili“ jsme komunikovat i zdánlivě odepsané náramky.

Jak řešit problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2

Jako první je nutné nainstalovat aplikaci 自检工具. Na tomto místě důrazně upozorňujeme, že aplikace nepochází z oficiálního repozitáře a její instalace je výhradně na vaši zodpovědnost. Na web jsme ji nahráli v té podobě, v jaké jsme ji obdrželi od čtenáře. Do samotného programu však nevidíme, takže za něj nemůžeme ručit. Navíc budete muset povolit instalaci z neznámých zdrojů, což je samo o sobě bezpečnostním rizikem.

  1. Stáhněte si tedy balíček 自检工具. Jeho velikost je zhruba 1,7 MB.
  2. Nainstalujte staženou aplikaci. S největší pravděpodobností budete muset pro tento případ povolit instalaci z neznámých zdrojů.
  3. Na domovské obrazovce nebo v seznamu aplikací (v závislosti na tom, jaký launcher používáte) by se měla objevit nová bílá ikona s modrým ozubeným kolečkem a popiskem 自检工具.

Nyní se můžete pokusit vyřešit problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2 pomocí této aplikace. Postupujte následovně:

  1. Spusťte aplikaci 自检工具 a mějte náramek co možná nejblíže telefonu.
  2. Aplikace načte všechny dostupné náramky v okolí.
  3. Poté klepněte na svůj náramek, případně aplikace po chvilce automaticky načte ten s nejmenším utlumením (tj. ten nejbližší).
  4. Ocitnete se na obrazovce se třemi tlačítky, kde v horní části můžete vidět MAC adresu, úroveň nabití a verzi firmwaru. Pokud jste již měli náramek spárovaný v aplikaci Mi Fit, můžete MAC adresu zkontrolovat. Najdete ji v sekci Profil, následně otevřete náramek a adresa je ve spodní části stránky.
  5. K resetování náramku do továrního nastavení stiskněte spodní tlačítko.

Náramek zavibruje a na jeho obrazovce se objeví požadavek, abyste stiskli tlačítko – učiňte tak. Tím by mělo dojít k resetu náramku do továrního nastavení.

Potvrďte klepnutím na tlačítko, že chcete náramek resetovat
Potvrďte klepnutím na tlačítko, že chcete náramek resetovat

Pokud aplikace náramek „nevidí“, pak jsou v podstatě jen dvě možnosti: buď je vybitý, nebo má nějakou hardwarovou závadu. Zkuste ho tedy nabít a poté celý postup opakujte. Jestliže je i poté situace beznadějná, patrně je náramek nefunkční a nezbude vám, než navštívit servis, případně uplatnit záruku.

Spárování náramku Mi Band 2 s aplikací Mi Fit

Posledním úkolem bude opětovné spárování náramku s aplikací Mi Fit. Pokud jste v ní již někdy měli náramek spárovaný (tj. přestal komunikovat například po aktualizaci firmwaru či aplikace), budete ho nejprve muset odebrat. Jděte tedy do sekce Profil, otevřete první položku s názvem náramku a v dolní části klepněte na tlačítko Zrušit párování. Poté potvrďte svůj záměr.

Jak spárovat náramek s telefone v aplikaci Mi Fit:

  1. Spusťte aplikaci Mi Fit.
  2. Nyní můžete přistoupit k párování náramku. V aplikaci Mi Fit v sekci Profil klepněte na Přidat zařízení.
  3. Na další stránce zvolte možnost Náramek.
  4. Vyčkejte na vyhledání náramku.
  5. Poté, co náramek zavibruje, klepněte na tlačítko na jeho těle.
  6. Po chvilce čekání by měl být náramek spárován s aplikací Mi Fit.
Pomohl vám tento postup vyřešit problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2?

70 komentářů: „Problém s párováním náramku Xiaomi Mi Band 2? Víme, jak ho vyřešit!

  • 31. 5. 2018 (8:04)
    Permalink

    Dobrý den,
    měla jsem problém s tím, že mi náramek přestal upozorňovat na příchozí hovory a sms zprávy. Vyzkoušela jsem Váš postup a zatím funguje jak má. Uvidíme, jestli to bude fungovat i po čase. Každopádně díky za tip.

  • 31. 5. 2018 (8:56)
    Permalink

    Dobrý den,
    náramek mi dělá to samé, co Katce V. Náramek se mi s Mi Fit páruje v pořádku, ale většinou mě neupozorňuje na hovory a sms, a nejde s ním odemykat mobil. Zkouším Váš postup, ale aplikace 自检工具 ho nemůže najít. Je nějaké řešení, jak by ho aplikace našla, popřípadě není nějaká jiná aplikace?

  • 1. 6. 2018 (20:27)
    Permalink

    Kliknu na náramek v aplikaci a začne se načítat, ale poté se nic nenačte. Co mám dělat? Děkuji.

  • 4. 6. 2018 (19:20)
    Permalink

    Mám stejný problém. Po dlouhé době se náramek odhlásil a již nelze spárovat. Odinstaloval jsem aplikaci, vyčistil telefon, bluetooth jej najde, ale tím to končí. V aplikaci při pokynu hledat zařízení nic nenajde. Ve stejné době cca před 3 dny se nám odhlásil i jiný náramek na jiném mobilním zařízení, ale po opětovném spárování vše v pořádku funguje.

  • 4. 6. 2018 (20:57)
    Permalink

    Mam stejny problem jako Martin Bezdek. Naramek to najde, toci se, hleda, ale pak to jen pipne a aplikace se sama uzavře. Poradite co ted?

  • 6. 6. 2018 (17:49)
    Permalink

    Tak se mi náramek podařilo s čínskou aplikací spárovat => musela jsem náramek odhlásit z MiFit a pak už to šlo. Náramek zatím telefon odemyká a upozorňuje na příchozí hovory.

  • 8. 6. 2018 (18:49)
    Permalink

    Co když jsem na iphonu?

  • 8. 6. 2018 (19:30)
    Permalink

    @Anonym
    To bohužel nevím, ale ta aplikace na něm rozhodně fungovat nebude.

  • 26. 6. 2018 (14:33)
    Permalink

    Dík za pomoc, náramek se mi začal odpojovat, používám ho jako důvěryhodné zařízení k odmykání – několikrát denně se ze seznamu důvěryhodných zařízení sám vymazal, odsynchroval se a zpátky připojit vyžadovalo velké úsilí. Použil jsem s trochou obav výše popsanéu čínskou aplikaci, dlouho tořila šipkou a nějak jsme si nerozumněli, pak jsem náramek v MiFit aplikaci odpároval, čínská aplikace náramek našla, zmáčknul jsem poslední tlačítko a dobrý. Náramek se objevil pod JINOU BT adresou (těch šest dvojic písmenočíslic) a šel napojit a od té doby jede jako za mlada (mám ho už docela dlouho). Náramek MiBand2, mobil SonyXperia (D5803).

  • 24. 7. 2018 (13:13)
    Permalink

    Dobrý den, bohužel, mám také problém s aplikací od Čínského prodejce. Náramek to najde,ale pak to jen pipne a aplikace se sama uzavře. Můžete mi, prosím, poradit?

  • 25. 7. 2018 (16:40)
    Permalink

    Dobrý den, iPhone naramek nenačte a ten program neotevře , nemáte ještě nějakou radu??

  • 2. 8. 2018 (10:35)
    Permalink

    Dobrý den,moc prosím o radu…. mám problém s podrobnými informacemi o aktivitách přátel. Chceme sdílet informace a mě se zobrazuje jen hlavní část kde vidím celkový spánek a počet kroků za určitý den. Chtěla bych tam ale mít informace jako ostatní uživatelé…čas usnutí, celková délka spaní a čas probuzení, vzdálenost km, spáleno Cal.
    Telefon mám iPhone, tak jestli to třeba není tím 🙁

    děkuji za radu co stím

    Monika

  • 7. 9. 2018 (14:38)
    Permalink

    take mam problem s cinskou aplikaci, najde naramek, pipne a pak uz nic…
    Muzete mi poradit, dekuji
    I.

  • 13. 9. 2018 (9:01)
    Permalink

    Mobil, kde jsem měl nahranou aplikaci pro Mi Band 2 mi zcela zhasl a nejde zapnout. Tedy ani zrušit spárování s náramkem. Jak Mi Band synchronizovat s novým telefonem, abych nestratil všechna stará data ?

  • 15. 9. 2018 (20:37)
    Permalink

    mam problem s cinskou aplikaci, najde naramek, pipne a pak uz nic…
    Muzete mi poradit, dekuji

  • 26. 9. 2018 (11:43)
    Permalink

    Super, pomohlo to! 🙂

  • 27. 9. 2018 (13:02)
    Permalink

    To jsem moc rád!

  • 24. 10. 2018 (7:58)
    Permalink

    zdravím a taky moc děkuju, pomohlo mi to a už zase náramek funguje jak má ;o)

  • 26. 10. 2018 (6:58)
    Permalink

    Dobrý den,

    moc děkuji za zpětnou vazbu. Jsem rád, že se podařilo.

    Karel Kilián

  • 7. 11. 2018 (18:56)
    Permalink

    Náramek opět funguje, jak má. Díky

  • 8. 11. 2018 (6:16)
    Permalink

    @Anonym
    Tak to jsem rád, že se povedlo 🙂

    Karel Kilián

  • 11. 11. 2018 (8:39)
    Permalink

    Zdravím 😊 bohužel po vyhledání náramku se s ním aplikace nespojí a místo toho celá spadne. Nevíte někdo co s tím?

  • 12. 11. 2018 (6:19)
    Permalink

    Dobrý den,

    která aplikace? Ta, co je tady ke stažení? Pokud ano, zkuste ji spustit na jiném telefonu.

    Karel Kilián

  • 25. 11. 2018 (15:01)
    Permalink

    Dobry den chtel bychse zeptat u naramku me vse funguje je sms jednou jde podruhe ne najaka finta aby to slapalo dekuji

  • 26. 11. 2018 (10:11)
    Permalink

    Dobrý den,

    když je aplikace Mi Fit na popředí, tak notifikace fungují?

    Karel Kilián

  • 5. 12. 2018 (11:35)
    Permalink

    Dobrý den, lze náramek (Mi Band 2) jakkoliv spárovat s Iphone 5? Aplikace z App Store mi hlásí, že zařízení nepodporuje.

  • 5. 12. 2018 (12:27)
    Permalink

    Tak bez nainstalované aplikace to určitě nejde. A v App Store píšou jako nejnižší podporovanou verzi iPhone 5s.
    Karel Kilián

  • 16. 12. 2018 (13:17)
    Permalink

    Díky! 100% úspěšnost..

  • 16. 12. 2018 (13:37)
    Permalink

    Dobrý den,

    jsem rád, že se povedlo.

    Karel Kilián

  • 18. 12. 2018 (10:02)
    Permalink

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, jestli je možný data, co se přetahují do mobilní aplikace, vidět i někde na webu (v profilu na Xiaomi)? Nemám (ani nechci mít) chytrej telefon, a data se mi stahujou do mobilu k manželovi, ale abych se nemusela potýkat s (pro mě) neznámou technikou, když bych se chtěla podívat na sesbíraná data (o spánku a pod.)…

  • 19. 12. 2018 (6:27)
    Permalink

    Dobrý den,

    ano, také bych něco takového ocenil. Bohužel však Xioami žádné webové rozhraní pro své fitness aplikace neposkytuje a mobilní aplikace je tak jedinou možností, jak se k datům dostat.

    Karel Kilián

  • 19. 12. 2018 (11:11)
    Permalink

    Díky za odpověď. Sice nepotěšila, ale aspoň je to potvrzení toho, proč nikde nic nemůžem najít.

  • 20. 12. 2018 (7:59)
    Permalink

    Dobrý den,

    najít ho můžete jen přes cestu, kterou komunikuje, tedy přes Bluetooth. A ten má dosah do 15 metrů na volném prostranství. Protože náramek jiným způsobem nekomunikuje, není možné se s ním kontaktovat jakoukoli další cestou.

    Karel Kilián

  • 25. 12. 2018 (0:01)
    Permalink

    Nefunguje mi ten odkaz na stažení aplikace.

  • 25. 12. 2018 (6:27)
    Permalink

    Dobrý den,

    problém bude někde na Vaší síti. Aplikaci jsem právě teď bez problémů stáhnul.

    Karel Kilián

  • 25. 12. 2018 (11:53)
    Permalink

    Dobrý den, včera jsem dostal jako dárek náramek Xiaomi Mi Band 2. Problém je v tom, že jsem se ho snažil přes Bluetooth spárovat s aplikací Mi Fit. Načetlo se jen asi vždy tak 40% – 55%, ale poté to napsalo: ,,Náramek se nepodařilo spárovat.“ Tak jsem hledal na internetu a narazil jsem na tuto stránku. Bohužel, když dám na mobilu stahovat ten první soubor, tak mi to nejde stáhnout. Nevíte prosím, co dělat? Děkuji.

  • 25. 12. 2018 (15:31)
    Permalink

    Zdravím všechny poslal by mi nekdo prosím odkaz ke stažení aplikace 自检工具 ? Nejde mi tady ze stranky aplikace stahnout. Moc děkuji

  • 25. 12. 2018 (20:13)
    Permalink

    Dobrý den,
    mohl by mi někdo poradit, zda jde náramek Mi Band 3 spárovat s Lenovo A536? Nejde mi to, ale s Huawei Y6Pro to jde, tam jsem ho spárovala, pak zase zrušila párování a na Lenovo to prostě od prvopočátku nejde 🙁

  • 25. 12. 2018 (20:34)
    Permalink

    Odkaz na staženi aplikace nefunguje.

  • 25. 12. 2018 (22:03)
    Permalink

    Dobrý den,
    Stáhnul jsem si aplikaci a nainstaloval. Ale když jsem vybral můj náramek Band2 tak se to chvilku načítalo a pak vyjela jenom chyba ,že to nejde načíst (čínsky neumím) a nic.
    Co s tím mám dělat ?

  • 26. 12. 2018 (0:25)
    Permalink

    Dobrý den. 3 mi nejde sparovat s huawei p8 lite 2016. Ani přes návod viz. Výše. Je to tím že 3 má modernější BT 4.2? Děkuji za zprávu.

  • 26. 12. 2018 (8:13)
    Permalink

    Dobrý den,

    bohužel netuším. Bude to nějaký problém v prohlížeči, telefonu, nebo jejich nastavení. Teď jsem to znovu zkusil a soubor z adresy http://www.1pcrevue.cz/base.apk jsem zcela bez problémů stáhnul.

    Karel Kilián

  • 26. 12. 2018 (8:22)
    Permalink

    Dobrý den,

    papírově by to fungovat mělo. Náramek vyžaduje Bluetooth 4.0, a to to Vaše Lenovo podporuje. Může se ale jednat o problém konkrétního modelu.

    Karel Kilián

  • 26. 12. 2018 (8:23)
    Permalink

    Dobrý den,

    na jakém telefonu?

    Karel Kilián

  • 26. 12. 2018 (8:25)
    Permalink

    Dobrý den,

    bohužel Huawei P8 Lite je v tomto směru problémový telefon a s náramky Mi Band ho – ač by je papírově mel podporovat – nespárujete. Výrobce se k tomu nikdy nijak nevyjádřil. Víme tedy jen to, že s P8 Lite to prostě spárovat nelze.

    Karel Kilián

  • 26. 12. 2018 (9:38)
    Permalink

    Dobrý deň
    Mám Huawei y6 II a nejde to spárovať s mi fit ani ces váš návod . Keď som otvoril
    Aplikáciu z návodu tak mi to náramok nenašlo. Ďakujem za správu

  • 26. 12. 2018 (10:27)
    Permalink

    Karel Kilián: Děkuji za odpověď. Nakonec jsme to vyřešili tak, že jsme nainstalovali jinou apku, a to MI BAND MASTER. Náramek se spároval a pak se spároval i s MI FIT, takže nyní funguje.

  • 26. 12. 2018 (13:05)
    Permalink

    Dobrý den,

    díky za zpětnou vazbu. Přiznám se, že mě překvapuje, že se to takto povedlo. Uvidíme, zda tento postup pomůže i dalším majitelům stejného modelu.

    Přeji hezký den

    Karel Kilián

  • 26. 12. 2018 (13:07)
    Permalink

    Dobrý den,

    Huawei Y6 II by měl tento náramek zvládat. Zkuste to s jiným telefonem. Pokud to nepůjde, je chyba v náramku (je nabitý?) a asi bude řešením reklamace.

    Karel Kilián

  • 27. 12. 2018 (20:13)
    Permalink

    Dobry den,chtela bych se zeptat,zda muzu s jednim telefonem sparovat dva naramky.A zda bude ten druhy fungovat s pritelovym telefonem,ktery ma tu klasickou novou verzi Nokia,ale te tlacitkove.Zda mu to bude ukazovat cas, kroky a merit tep?Jde o naramky Xiaomi mi band 2 Dekuji moc Tereza

  • 27. 12. 2018 (20:25)
    Permalink

    A jeste jeden dotaz,myslim,ze mi muj naramek funguje,ale kdyz se mi tam objevi aktualizace fimwaru…naramek nelze aktualizovat.Co to znamena?Cas se nastavil,reaguje na sms,na prichozi hovory,meri kroky,tep…tak nevim k cemu slouzi ta aktualizace?Mam Huawei P8 Lite

  • 28. 12. 2018 (8:09)
    Permalink

    @Tereza
    Dobrý den,

    nepotěším Vás. S jedním telefonem lze spárovat jen jeden náramek. Aplikace Mi Fit zatím více uživatelů nepodporuje.

    Karel Kilián

  • 28. 12. 2018 (8:11)
    Permalink

    @Tereza
    Dobrý den,

    ou-u. Huawei P8 Lite má s tímto náramkem docela velké problémy, které jsou na straně telefonu. Pokud je to možné, zkuste náramek spárovat s jiným telefonem a provést aktualizaci přes něj.

    Karel Kilián

  • 29. 12. 2018 (11:30)
    Permalink

    Dobrý den, mám také problém s tou čínskou aplikací, náramek najde, pak načítá, jen pipne něco napíše a nic… Můžete mi prosím poradit

  • 29. 12. 2018 (20:46)
    Permalink

    @Martina
    Dobrý den,

    na jakém telefonu a verzi systému to zkoušíte?

    Karel Kilián

  • 4. 1. 2019 (8:17)
    Permalink

    Zdravím Vás, před Vánoci jsem si z Číny objednal Xiaomi Mi Bind 2. Jedno už totiž mám a jsem s ním velice spokojen a tak jsem ho koupil i bráchovi. Bohužel u totoho náramku se potýkám s problémem, který nevím jak vyřešit. Náramek s telefonem spáruji, ale v aplikaci MiFit ho vůbec nenajdu a v aplikaci, která podle návodu výše by ho měla uvést do továrního nastavení tak tam ho taky nenajdu. Další záhadou je to, že náramek měří puls i když je pouze položený na stole. Bojím se, že jsem narazil na povedenou kopii Xiaomi náramku. Můžete mi nějak pomoci?

    Předem moc díky

  • 4. 1. 2019 (8:26)
    Permalink

    @Mára
    Dobrý den,

    obávám se, že Vaše podezření je správné. Pokud náramek nereaguje na Mi Fit ani tu aplikaci, pak doporučuji kontaktovat prodejce, případně přes prodejní platformu, kde jste náramek koupil, zkusit reklamovat z důvodu nefunkčnosti. Být to koupené zde, byla by situace jednodušší – do 14 dní můžete náramek vrátit bez udání důvodu, po dva roky máte záruku.

    Karel Kilián

  • 20. 1. 2019 (20:21)
    Permalink

    Ahoj Dá se prosím spárovat Xiaomi MI Band 3 s Nokii Lumia 1020 už docela dlouho hledám Instalaci ke stažení. Děkuju

  • 20. 1. 2019 (20:37)
    Permalink

    @Bára
    Dobrý den,

    no, řekl bych, že s ohledem na to, že samotná platforma Windows Mobile je de facto pod drnem, tak nedá.

    Karel Kilián

  • 23. 1. 2019 (16:24)
    Permalink

    Náramek funguje jak má, je připojen k telefonu, alenejde otevřít aplikace mi fit.

  • 24. 1. 2019 (7:20)
    Permalink

    @Hanka
    Dobrý den,

    doporučím: restartovat telefon. Pokud aplikace Mi Fit nepůjde otevřít ani poté, zkuste ji odinstalovat a znovu nainstalovat.

    Karel Kilián

  • 27. 2. 2019 (10:58)
    Permalink

    Dekuji moc, apikace pomohla resetovat naramek, ale az z jineho telefonu na druhy pokus.

  • 27. 2. 2019 (13:37)
    Permalink

    @Juni
    Dobrý den,

    jsem rád, že se díky našemu článku povedlo problém vyřešit.

    Přeji hezký den.
    Karel Kilián

  • 5. 3. 2019 (19:16)
    Permalink

    Mě se objeví 0000 a nejde mi nic a když jsem skoušel stáhnout 自检工具 tak mi to nešlo stáhnout

  • 6. 3. 2019 (7:19)
    Permalink

    @Andrlem
    Obávám se, že nerozumím. Kde je problém?
    Karel Kilián

  • 6. 3. 2019 (7:35)
    Permalink

    Když jsem skoušel ho zkoušel párovat řek se mi tam objevili 0000a nejde mi to spárovat zkoušel jsem ho dát na nabíječku jestli ty nuly zmizí ale nezmizely takže si nevím rady ale chtěl jsem to zkusit přes aplikaci 自检工具 a to mi nešlo stáhnout takže nevím co dělat

  • 6. 3. 2019 (8:01)
    Permalink

    @Andrlem
    Dobrý den,

    zkusil jsem teď stáhnout tu aplikaci přes odkaz v našem článku a vše proběhlo zcela bez problémů. Takže nevím, co poradit.

    Karel Kilián

  • 10. 3. 2019 (9:36)
    Permalink

    Dobrý den , mám dotaz můžete být náramek spárován současně se dvěma různými telefony ?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.