Xaomi amazfit pace

Katarina zeptal se před 3 měsíci

Dobrý deň, chcem sa opýtať, po prvom nabití hodiniek mi prestali fungovať notifikácie. Teda vôbec mi neukazuje prichádzajúci hovor, ani sms ani nič iné.
Viete mi poradiť či treba niečo skontrolovať prípadne som nejakým omylom mohla niečo odkliknúť a preto to teraz nefunguje?
ďakujem

16 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den,
zkuste na telefonu spustit aplikaci Amazfit. Dojde k obnovení funkce notifikací?
Karel Kilián

Katarina odpověděl před 3 měsíci

Dobrý deň, nepomohlo nič, skúsila som odinštalovať aplikáciu, hodinky dala na výrobné nastavenia, nanovo všetko nainštalovala ale notifikácie stále neukazuje. Jediné čo začalo fungovať že keď niekto volá tak ukáže na hodinkách prichádzajúci hovor. Ale sms ani mail nefungujú. Všetko je v aplikáciách povolené, aj v amazfit je povolený prístup aj v povoleniach telefonu je odkliknuté všetko pre hodinky.
Na inom fore som sa dočítala že pomôže ešte doplniť aplikáciu o ďalšiu notify and fitnes. Tak som skúsila to a to pomohlo. 
Po nainštalovaní notify and fitnes už ukazuje aj sms, aj  mail aj iné upozornenia, akurát neukáže  info o zmeškanom hovore.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den,
je to podivné, protože uvedené funkce by měly fungovat i bez aplikace Notify and Fitnes. Spíš mám podezření, jestli nedochází k ukončování aplikace Amazfit systémem. Zkuste, prosím, toto:

  1. Otevřete Nastavení.
  2. Pokračujte do sekce Nainstalované aplikace.
  3. Otevřete ze seznamu aplikaci Amazfit.
  4. Jděte do položky Spořič baterie.
  5. Přepněte možnost ze Spořič baterie na Žádné omezení.

Karel Kilián

Katarina odpověděl před 3 měsíci

Áno aj toto je v poriadku nieje to zakliknute teda aplikáciu neustáva.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den,
no, právě že by měla být aktivní (zaškrtnutá) volba Žádné omezení.
Karel Kilián

Jaroslava odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den, dnes jsem si koupila hodinky Amazfit Páce, mám telefon Xiaomi Redmi 5 plus. Nešlo mi spárování. Tak manžel (Honor 9) zkusil vše podle návodu a během chvílle měl spárováno s hodinkami. Tak jsme dali restart hodinek pro nový QR kod, on u sebe vše vymazal a mě pořád nejde spárování. Restart mobilu, odinstalace appky znovu instalace a pořád nic. Už nevím co mám dělat. Děkuji.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den,
a než všechno vymazal, zrušil párování těch hodinek v aplikaci? Protože pokud ne, tak jsou stále vázané na ten jeho telefon.
Karel Kilián

Jaroslava odpověděl před 3 měsíci

Děkuji, zjistím, ale třeba bluetooth mi píše spárování s amazfit pace, ale to je taky jediné, co mi něco v telefonu píše o párování s amazfit pace. 

Jaroslava odpověděl před 3 měsíci

Dobrý večer, tak manžel v mobilu nemá nic.. a mě spárovat zařízení pořád nejde. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den,
v první řadě ať manžel zkusí znovu nainstalovat aplikaci a připojit se k hodinkám. Patrně zůstaly (aplikačně, nejde o Bluetooth) spárované s jeho telefonem. Pak ať párování zruší.
Pokud to nepůjde, doporučuji hodinky uvést do továrního nastavení dle tohoto návodu.
Jestliže to ani poté nepůjde, patrně bych to viděl na reklamaci.
Karel Kilián

Vaše odpověď

3 + 17 =