Mi Fit nejde se přihlásit (neexistující účet)

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Mi Fit nejde se přihlásit (neexistující účet)
Ptáčková zeptal se před 1 měsícem

Dobrý den. Už 4 den jsem bezradná… neustále mi hlasí mi fit ze účet neexistuje… na webovém rozhraní se normálně přihlásím a v se funguje ale pak mi to stejně   v aplikaci zahlásí ze neexistuje… několikrát sem telefon dala do továrního nastavení… odinstalovala a nainstalovala znovu a nic nic nic … předtím sem využívala band 2 tedy mám za band3 a aplikace ne a ne fungovat… hesla dávám dobře i jsem si měnila heslo to v se jde jen přihlásit pak ne… no JEN… už sem fakt zoufala… Děkuji komukoli za pomoc… zaregistrovala sem si i další účet a taky nejde přihlásit. .. ani před Fb ani přes hlavu gmail.. už fakt nevím. .. 

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
to je skutečně divné, protože pokud se přihlásíte přes web, pak účet očividně existuje. Takto bych si tipnul na špatně zadané přihlašovací jméno. Objeví se Vám po zadání jména a hesla ověřovací kód? Jak přesně zní ta chybová hláška, co se Vám zobrazuje?
Karel Kilián

Ptáčková odpověděl před 1 měsícem

Děkuji mco ze se mi snažíte pomocí. .. opravdu za dávám vse jak mám. .. i sem si vytvořila nový email pod kterými seM se registrovala vse ok jen přihlášení nefunguje… mam i screeny ale nevím jak je tady tedy přes mobil vložit. .. už sem fakto bezradná a zkouším to 5.den a nic. .. asi si vytvořím 3.účet nebo Já nevim :/ ale to zas nepomůže. .. jak Mé ty hodinky Chybí… kdyby cokoli na Fb jsem jako Simona Ptáčková profilovka 2 deti v náručí klidně mi napište tam a poslu i ty screeny .. pokud je chyba na straně Xiaomi tak nevím stejně jak z toho ven…. fakt sem bezradná. .. Děkuji za pomoc… jinak vysvětlím bez foto… na webu vse ok… v aplikaci dam.přihlášení a ze účet neexistuje tak tedy dam založit nový dam tam.ten email který neexistuje a napíše mi to ze tento účet už existuje… a porad dokola… chjo

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
pokud je chyba na straně Xiaomi, tak je jediné řešení: počkat, až ji opraví.
Každopádně v jiném vlákně mi nějaký pán psal, že měl ten samý problém a pomohlo mu založit účet znovu – s tím samým e-mailem. Osobně si ale myslím, že to nepůjde.
Ještě mě napadá, zda nemáte nějakou chybu v síti. Tedy zkuste se k účtu přihlásit přes jinou Wi-Fi nebo mobilní data.
Karel Kilián

Ptáčková odpověděl před 1 měsícem

Tak aplikací sem včera zprovoznila na registraci kterou provedla na dálku kamarádka… ok to fungovalo sparovala sem si hodinky vse ok… dneska ráno se mi aplikace sama odhlásil a a již není možného se tam dostat… První mi to hlásilo nějaký problém ať odešlu a nyní ze účet neexistuje… ok založila sem si další email další potvrzeni dam to do aplikace a nefunguje o pět účet hlasí ze neexistuje když ho chci ale použít pro registraci tak zase hlasí ze už existuje přes web se normálně přihlásím. Ke všem svým už asi 5 registrovaným účtům. .. jako už sem mela opravdu radost ale ted zas… už sem odinstalovala nainstalovala vypla WiFi ale už fakt nevim… 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
jeden z uživatelů mi hlásil, že mu pomohlo, když si již existující účet jako že znovu založil z aplikace Mi Fit.
Tak zkuste, ale je to u Vás hodně podivné.
Karel Kilián

Vaše odpověď

11 + 15 =