Amazfit 2

Jiří zeptal se před 2 měsíci

Dobrý den,vlastním hodinky amazfit 2 .Hodinky jsem dal do továrního nastavení a nelze se znova prihlásit na bývalý účet.
Píše mi to něco v tom smyslu ,že nelze spárovat druhé hodinky.Musel jsem použít jiný účet a tudíž moje všechny aktivity jsou na nule.
Lze nějak odebrat ůčet z hodinek? Díky Jirka

1 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíci

Dobrý den,
zkuste hodinky odpárovat ze stávajícího účtu. Poté podle tohoto návodu proveďte tovární reset. Odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci. Poté se přihlaste pod svým starým účtem a podívejte se, zda pod ním nejsou spárované hodinky. Pokud jsou, odeberte je a proveďte párování.
Karel Kilián

Vaše odpověď

14 + 9 =