Vrácení zboží a reklamace

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili. Máte též možnost si ji sami prodloužit prostřednictvím programu XiaomiCare+.

V případě, že telefon, který jste si u nás zakoupili nefunguje jak by měl, postaráme se samozřejmě o nápravu. Váš telefon uzdravíme v našem specializovaném servisu.

Jak nejlépe postupovat:

Ozvěte se na naši infolinku 730 192 063, kde Vám poskytneme telefonickou asistenci při řešení reklamace či nás kontaktujte emailem.

Pokud chcete telefon předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze 6, kde se vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste vyplněný reklamační protokol.

Vrácení do 14 dnů

Pokud jste zjistili, že Vám telefon nevyhovuje a chcete jej vrátit, telefon pošelte na naši adresu viz kontakt - Na Čihadle 51, Praha 6 nebo nás kontaktujte emailem či telefonicky pro případnou asistenci.

 

Reklamce/ vrácení telefonu - prosíme, čtěte pozorně:

 

1. Dokumenty stáhněte, vytiskněte a vyplňte všechny požadované údaje.

2. Přiložte k zásilce pečlivě vyplněné dokumenty.

3. Při reklamaci nezasílejte příslušenství, jen reklamovaný telefon v krabici

4. Zásilku odešlete na adresu viz sekce Kontakt

 

- Reklamace

- Vrácení zboží


Pozn.: V případě pozáruční/mimozáruční opravy uvedte místo čísla objednávky servisní číslo přidělené servisním oddělením.